Millora de les instal·lacions de l’escola Montjuïc de Girona

EL PTT CONSTRUCCIÓ MILLORA LES INSTAL·LACIONS DE L’ESCOLA MONTJUÏC DE GIRONA

Durant tres jornades lectives d’aquest mes de febrer l’alumnat del PTT d’auxiliar de construcció es va desplaçar a l’escola Montjuïc de Girona per portar a terme el seu projecte de rehabilitació i millora a les seves instal·lacions.

Les competències professionals que van posar en pràctica van ser les de: restaurar i pintar el mur del pati de futbol, refer un remolinat a la façana principal, refer el remolinat esquitxat al pati del bosquet, restaurar i pintar l’aula de psicomotricitat, fer una petita pendent al pati dels petits i remolinar les escales empedrades i el mur del pati principal.

Va ser una feina molt interessant per l’alumnat ja que va posar en pràctica molts dels aprenentatges assolits durant el curs i també molt gratificant per part dels docents a l’observar la professionalitat i tècnica amb la que van treballar. L’escola i l’AFA d’aquesta escola també va quedar molt satisfeta i agraïda de la feina realitzada.

Així doncs, es confirma que treballant amb la metodologia d’APS hi guanyem totes i tots!