Inici de pràctiques al PFI de Mollerussa

Inici de pràctiques al PFI de Mollerussa amb un reconeixement especial a les empreses col·laboradores del PFI

Els alumnes del Programa de Formació i Inserció (PFI) de l’Institut de Mollerussa han encetat amb entusiasme el seu període de pràctiques en empreses locals, marcant el començament d’una experiència enriquidora tant per a ells com per als seus futurs professionals. Aquesta iniciativa, que ofereix una oportunitat única d’integració laboral i aprenentatge pràctic, és fonamental per al desenvolupament de les seves habilitats i competències.

Enguany, com a novetat rellevant, s’ha implementat un reconeixement especial a les empreses col·laboradores del PFI. Amb l’objectiu de valorar i premiar l’esforç i la dedicació de les empreses en el procés educatiu dels alumnes, s’ha creat un adhesiu distintiu que certifica la seva participació activa en el programa del PFI.

Aquesta iniciativa sorgida a través del PFI de l’INS Mollerussa, no només incentiva la implicació de les empreses en la formació dels joves professionals, sinó que també reconeix la seva contribució al desenvolupament econòmic i social del nostre entorn.

L’entrega d’aquests adhesius distintius no només té un valor simbòlic, sinó que també serveix com a eina de promoció i difusió del compromís de les empreses amb la formació i la inserció laboral dels joves. Aquest reconeixement públic reforça el vincle entre els centres educatius i el teixit empresarial, fomentant una relació de col·laboració mutuament beneficiosa.

És important destacar que el Programa de Formació i Inserció proporciona als alumnes una formació integral, combinant la teoria apresa a l’institut amb l’experiència pràctica en el món laboral real. Això els permet adquirir habilitats específiques i adaptar-se millor a les exigències del mercat laboral, millorant així les seves oportunitats d’ocupabilitat i inserció professional.

En definitiva, l’inici del període de pràctiques dels alumnes del PFI de l’Institut de Mollerussa marca un pas important en el seu camí cap a l’èxit professional. Amb l’aportació de les empreses col·laboradores i el suport dels professionals de l’educació, es consolida un model educatiu que promou la formació integral dels joves i contribueix al desenvolupament socioeconòmic de la nostra comunitat.

#pfiCAT #sOMfp #ImpulsFP