Jornada de xerrades esportives PFI al Barcelonès

Dimecres 29 de novembre va tenir lloc a l’espai La Ciba de Santa Coloma de Gramenet la Jornada de xerrades esportives Xarxa 8 Barcelonès emmarcades en el Projecte Esports dels Programes de Formació i Inserció.

Ha estat un matí de compartició d’experiències i de reflexió amb persones vinculades al món de l’esport en què han participant uns 200 alumnes de l’institut La Bastida, institut Terra Roja, institut Les Vinyes, institut Albèniz, institut Pompeu Fabra, institut Eugeni d’Ors, institut Enric Borràs, institut-escola La Mina i l’institut Pedraforca.

Ens han acompanyat en l’esdeveniment l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, la directora de SSTT barcelonès, la Cap del servei PQIP i la Cap de Coordinació FP Barcelonès. Moltes gràcies a totes elles que ens han donat la benvinguda.

I felicitacions i agraïments a en Khalid Bouzid, jugador de futbol sala, la Xènia Royo, jugadora de futbol camp  i en Claudio Jorquera, entrenador de bàsquet ponents, a tot l’equip docent, a l’alumnat, els grans protagonistes, i a les persones col·laboradores de la Ciba en l’acte, pel seu suport. Una gran jornada la d’ahir! 👏 👏 👏 👏