Maquillatge de carnaval

Els dies previs al carnaval els alumnes del PFI d’Imatge Personal de l’institut Gaudí de Reus van participar en una activitat on van maquillar als nens i nenes del Centre d’Educació Especial Font del Lleó.

Aquesta activitat els ha millorat les competències socials, l’autoconeixement, l’autoestima i l’empatia, la implicació i el compromís així com, les capacitats i habilitats en la comunicació i a comprendre de la importància de la inclusió social.

L’alumnat, tot i que, al principi tenien por de no saber si farien bé la feina, han gaudit molt de l’activitat i han realitzat uns maquillatges de fantasia molt bonics, sempre respectant les preferències i els gustos dels nens i nenes i algun que altre monitor que també s’hi ha sumat.

Tots els que formen part del CEE Font del Lleó, ens han rebut amb molta il·lusió i alegria i han tingut un bonic detall al regalar als maquilladors un bolígraf en acomiadar-nos. Ens han convidat a tornar sempre que vulguem, per tant, estem segurs que ben aviat repetirem l’experiència.

#pfiCAT #ImpulsfP #SomFP