Dia internacional de la dona 8M – PFI Maçanet de la Selva

El passat 14 de febrer des de les Escoles Feministes vam organitzar una trobada de les comissions de gènere, feminismes, coeducació i igualtat dels instituts públics de Catalunya. Era una trobada per compartir experiències i acordar una acció conjunta per a la setmana del 8 de març.
I d’aquesta trobada van sortir triades dues accions col·lectives per a realitzar a tots els instituts de Catalunya que s’hi vulguin sumar durant la setmana del 8 de març.

I l’institut de Maçanet de la Selva amb la iniciativa del PFI, vam voler participar en aquesta acció col·lectiva i posar el nostre granet de sorra amb motiu del dia internacional de la dona.

De forma conjunta, els i les alumnes del centre van crear un llençol reivindicatiu amb frases que recullen els greuges que patim les dones al llarg de la vida i el vam penjar al centre, perquè sigui visible.

Va ser molt interessant, ja que van participar nois i noies de totes les edats i també personal del centre educatiu.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP