No perdem les Tradicions, Fem panellets per Tots Sants!

Fotografia final de grup

PFI-PTT D’AUXILIAR D’HOTELERIA: CUINA I CÀTERING DE TARRAGONA I ESCOLA SOLC TGN

Veient que cada cop més es perden les tradicions, vàrem preparar el següent MICROPROJECTE D’APRENENTATGE DE SERVEI*: No perdem les tradicions, Fem Panellets per Tots Sants!

• L’alumnat del nostre PFI cursa la formació al CET (Complex Educatiu de Tarragona), així com els alumnes de l’Escola SOLC.
  • Els mòduls que s’han treballat en aquesta activitat son:
        • MFP3034. Tècniques elementals de preelaboració.
        • MFP3035. Processos bàsics de producció culinària
        • MÒDUL1. Estratègies i eines de comunicació UF 1 Comunicació oral.
  • S’organitzen grups heterogenis de treball amb l’alumnat del PTT, i cada grup tutoritzarà a 2 alumnes de l’Escola SOLC.
      • Cada grup prepara la taula de treball amb la mostra dels diferents tipus de panellets, els ingredients, els estris…,
      • Reben els alumnes de l’Escola SOLC, es presenten i comencen a realitzar l’activitat.
      • A l’acabar l’activitat, l’alumnat de l’Escola SOLC regala el packaging treballat a la seva escola, per a poder endur-nos els panellets a casa.
      • Es reparteixen tots els panellets i s’acomiaden fins a la pròxima activitat que es durà a terme a l’època de Nadal.
  • Aquesta activitat motiva a l’alumnat de les dues formacions, crea vincles d’amistat, i ajudem a ser solidaris i voluntariosos, una activitat que ajuda a educar els valors en la dimensió personal, interpersonal i social.

Arxiu fotogràfic de l’activitat

Som notícia al web de l’Institut!

*L’aprenentatge de servei dóna sentit a l’aprenentatge, perquè allò que el nostre alumnat ha après, ho pot transferir a la realitat tutoritzant l’alumnat de l’Escola Solc.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP