MAQUILLATGE DECORATIU DE CARNESTOLTES

Avui celebrem Carnestoltes!

Els alumnes del  PTT de Vic d’Imatge Personal han desenvolupat la part final del microprojecte de maquillatge a nens i nenes de P3, P4 i P5 de l’escola La Sínia de Vic.

El microprojecte ha requerit d’un treball previ que ha consistit en:

1. Una reunió amb les tutores dels 3 grups escolars del mateix cicle per saber de la temàtica.
  2. Una vegada decidida la temàtica, els alumnes, en petits grups, han dissenyat diferents propostes.
  3. S’han enviat les propostes a l’escola perquè les tutores triïn quina són les més adients.
  4. La pràctica prèvia a l’activitat entre companys i caps de maniquí.
  5. Finalment, desenvolupament de la intervenció amb els nens el dia acordat.

S’han treballat és mòduls següents:

• Tècniques específiques de maquillatge; concretament en mètodes d’aplicació dels productes cosmètics decoratius.
  • L’atenció al client.

Els valors que s’han treballat són:

• El treball en equip.
  • L’autonomia
  • La responsabilitat.
  • L’empatia
  • L’organització

En l’avaluació es tindrà en compte l’autoavaluació, la coavaluació i la valoració dels tutors de l’escola La Sínia.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP