Parada de Nadal del PFI-PTT Lleida

El passat 21 de desembre l’alumnat del PFI-PTT Lleida del perfil Auxiliar de Vendes, Auxiliar d’Hoteleria i Auxiliar de Muntatges elèctrics van realitzar una parada de venda dels seus productes.

• El PTT Auxiliar de Vendes van vendre flors de Nadal (ponsèties) i decoracions elaborades per ells mateixos.

• El PTT Auxiliar d’Hoteleria van elaborar i vendre polvorons artesans de diferents sabors llimó i canyella:

• El PTT Auxiliar de Muntatges Elèctrics van elaborar làmpades amb base de fusta:

Totes aquestes activitats permeten a l’alumnat treballar la part professional del currículum, posar en pràctica els aprenentatges adquirits i, a més a més, desenvolupar capacitats claus com el treball en equip, resolució de problemes, iniciativa, etc.

El fet de compartir aquesta jornada amb els diferents perfils del PFI-PTT Lleida va ser molt gratificant per tots plegats.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP