Primeres pràctiques amb públic, PFI PTT de Vic

Els alumnes del PFI PTT de Vic del perfil d’Imatge Personal finalitzen el trimestre amb un microprojecte que ha consistit en realitzar tasques de perruqueria i d’estètica a exalumnes, docents i companys dels altres perfils.

Es va iniciar la formació pràctica de perruqueria amb caps, després entre els propis alumnes i s’ha finalitzat el trimestre realitzant pràctiques amb personal extern (docents, exalumnes i alumnes d’altres perfils). La finalitat és que s’aproximi al que representa una situació professional real. La pràctica d’estètica ha consistit en fer la manicura i pintat d’ungles. I en quan a la part de perruqueria han realitzat el rentat, assecat i pentinat de cabell utilitzant diferents tècniques com el modelatge, el planxat i l’ l’estirat.

Els alumnes han valorat positivament l’experiència amb responsabilitat i motivació, realitzant el treball amb qualitat. El professorat expert també ha valorat satisfactòriament tan el desenvolupament de la tasca com el resultat final. Molt bona feina PFI PTT de Vic!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP