PFI Challenge: 7a sessió

Estem a la recta final del concurs de generació d’idees dels PFI. En la penúltima sessió del PFI Challenge, s’ha treballat dues fases: prototipatge i testeig, seguint la metodologia del design thinking.

A la sessió d’avui s’han proposat diverses activitats de prototipatge i el seu posterior feedback. La feina feta per l’alumnat ha estat molt intensa, i efectiva. Primerament, els dinamitzadors Enrique Conches i Jordi Díaz, han proposat que els grups dels diversos PFI participants fessin un càmping amb el material que tinguessin a l’aula, cadires, taules, fulls, estris dins les motxilles, etc… una petita pràctica per a l’alumnat en quant a la creació de prototips. Tot seguit, algunes imatges de les propostes de càmpings que ens han fet arribar des dels centres #pfiCAT.

Seguidament, s’ha treballat en l’activitat del còmic, consistent en fer una història representada en format còmic, amb sis vinyetes seguint els següents criteris:

• La primera vinyeta ha d’explicar quin és el problema que l’equip vol resoldre i a qui han volgut ajudar (destinatari).
  • La segona vinyeta, ha d’explicar què ha après l’alumnat de la persona que voleu ajudar.
  • La tercera, quarta i cinquena vinyeta, ha d’explicar la solució proposada per l’equip, qui intervindrà, les funcions, que succeeix dins de la solució, etc…
  • La darrera vinyeta ha de representar un tancament de la història.

Mireu les fotografies que ens han fet arribar el professorat dels #pfiCAT, es veu la implicació i la manera de treballar de la metodologia i de les activitats proposades! Una meravella!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP