Ens preparem per al Concurs PFI: Perruqueria i Estètica

Aquest concurs, ara, en la seva tercera edició, es troba ja, en compte enrere.Fa uns mesos, vam realitzar la fase d’eliminació, preparant així uns treballs, que es van veure reflectits en diversos vídeos. Llavors, el jurat, va decidir escollir-ne uns quants, els quals serien els que podrien assistir el dia del concurs, el pròxim 09 de maig. Cal dir, que tot aquell alumnat que va participar en aquesta fase, ja es considera guanyador, només per haver mostrat, tot l’esforç i motivació, en participar-hi, i aconseguir així, portar el nom de cada institut, en la seva representació.

Ara, però, ens trobem en els dies previs a l’acte que se celebrarà d’aquí a ben poc, a les instal·lacions de L’Oréal Lab, a Barcelona.
Participar en un concurs és una excel·lent oportunitat per a l’alumnat, d’expandir els seus coneixements i habilitats en el camp de la perruqueria i l’estètica. A través de la preparació per al concurs i l’experiència en si mateixa, pot aprendre noves tècniques, tendències i metodologies que enriquiran la seva pràctica professional. Participar en un concurs és un desafiament emocionant que pot ajudar l’alumnat a superar els seus límits i demostrar el seu potencial, a més d’obtenir metes i assolir èxits en un entorn competitiu, també pot augmentar la seva confiança i autoestima.

Tots aquests dies, han estat força interessants i tensos, per l’alumna del PFI de Perruqueria i Estètica, de l’Institut Cal·lípolis, Mireia Bellanco, la qual ha estat fent diverses proves a la seva model, durant algunes hores de classe. La resta d’alumnat, ha pogut observar la seva destresa, i aconsellar així a millorar, altres aspectes com la seguretat i la confiança en ella mateixa.
Per nosaltres, el professorat, poder acompanyar aquesta alumna a establir objectius clars i realistes per al concurs i recorda-li el seu potencial per assolir-los, ha estat tot un plaer.

Ara toca endinsar-nos en la recta final, acabant de polir alguns aspectes i practicant amb el material divers, que ens ha facilitat l’organització, gràcies a través dels patrocinadors i col·laboradors en aquest concurs. Comptant els dies que falten pel dijous vinent, perquè la Mireia i la seva model, puguin gaudir d’aquesta jornada, adquirint connexions entre els seus companys i gaudint-ho el màxim possible, per poder conduir a col·laboracions futures, intercanvi de coneixements i suport entre iguals.

Esperem que el dia del concurs, sigui una experiència gratificant per tot l’alumnat, professorat, organització, jurat i col·laboradors, donant així renom als PFI i a tot el talent de l’alumnat!