PTT Vilanova i la Geltrú als Premis Nous i Noves Professionals de l’Ajuntament de Terrassa

L’alumnat del curs PFI-PTT IC01 d’auxiliar en muntatge i manteniment d’equips informàtics de l’INS Joaquim Mir ha obtingut el segon premi en la categoria projectes PFI en la 17a edició dels Premis Nous i Noves Professionals de l’Ajuntament de Terrassa que es van entregar el passat 15 de juny a Cecot, Terrassa.

El projecte consisteix en la creació d’una empresa de reparació i manteniment d’equips informàtics sense ànim de lucre promovent l’aprenentatge servei al barri del Tacó i al veïnat del conjunt d’edificis del Grup Armanyà. L’empresa va funcionar durant el mes de maig i va oferir assistència tècnica a deu clients que van portar equips informàtics a l’institut. L’alumnat es va distribuir en diferents departaments per a la creació de la documentació mercantil (dep. d’administració) i confecció de la pàgina web, logo, flyers i cartells per a la difusió del servei (dep. de disseny). Amb l’empresa en marxa, per torns cada parella d’alumnes s’encarregava d’emplenar la fitxa de client amb les dades de contacte i estat de l’ordinador, a continuació feien un diagnòstic general de l’equip i amb el professor tècnic definien els passos a seguir per a la millora o subsanació dels problemes existents. Una vegada reparat, s’avisava al client per correu electrònic i quan el venia a recollir es feia entrega de l’albarà amb l’explicació de la intervenció realitzada.

El projecte ha tingut una molt bona rebuda entre el personal de l’institut i els diversos agents del barri, esperem poder tornar a obrir l’empresa l’any vinent. Un agraïment especial a l’empresa AMTEC Solucions Informàtiques de Vilanova i la Geltrú per oferir-se com a proveïdor de peces per a la nostra empresa.

ENHORABONA!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP