Rajoles amb ànima

Rajoles amb ànima: un viatge artístic dels alumnes de PFI Aux. comerç de Salesians Badalona

El passat 26 de gener, els estudiants de PFI Comerç de Salesians Badalona van participar en una sortida a Make it Barcelona, ​​on van viure una experiència única al món de la ceràmica. Durant aquesta activitat, els estudiants van tenir l’oportunitat de canalitzar la creativitat i expressar-se a través de l’art, pintant rajoles de ceràmica.

El taller va proporcionar als nostres alumnes tots els materials necessaris per transformar simples rajoles en obres d’art autèntiques. Des de pinzells fins a una paleta de colors vibrants, cada estudiant va tenir la llibertat d’explorar la seva imaginació i plasmar el seu estil únic a la seva pròpia rajola.

L’esdeveniment es va dur a terme en un ambient tranquil i col·laboratiu, tot fomentant la interacció entre els estudiants mentre compartien idees i tècniques. L’expert en ceràmica de Make it va ser present per oferir orientació i suport, assegurant-se que cada estudiant se sentís inspirat i confiat en el procés creatiu.

La jornada no només va ser una oportunitat per desenvolupar habilitats artístiques, sinó també per enfortir el grup. Els estudiants van gaudir d’un dia ple de rialles, aprenentatge i col·laboració, emportant-se no només les seves precioses rajoles de ceràmica acabades de passar pel forn, sinó també records inoblidables d’una experiència compartida. Una activitat que esperem que quedi gravada a la memòria de tots!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP