Aprenent sobre la fibra òptica

El passat mes de gener els dos grups de PFI van assistir a un taller de Fibra Òptica a l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona ETSETB – UPC Telecomunicacions dins del marc d’activitats organitzades per Escolab.

Va ser un taller molt interessant i dinàmic on els alumnes van participar activament en les activitats proposades i van conèixer amb més profunditat les utilitats i funcionament de la fibra òptica.

Van veure com són les fibres òptiques, les van tocar i van provar de transmetre llum a través d’elles, i fins i tot van aprendre com fer una xarxa de fibra òptica a casa seva.

Tenint en compte el perfil dels alumnes del nostre institut, ha estat molt interessant per completar la seva formació tecnològica i les seves aplicacions al món real.

#pfiCAT #sOMfp #ImpulsFP