Tastet d’esports

El passat dilluns dia 11 de desembre, l’alumnat del PFI de l’Institut de Vic va participar a un tastet d’esports a diferents espais esportius de la ciutat.

Més de 60 joves de PFI de diferents especialitats es van reunir a diversos espais esportius de la ciutat de Vic per practicar boxa, spinning, futbol, body combat, hip hop i zumba. Van ser ells i elles mateixes qui van decidir quin esport practicarien. Els més conservadors i conservadores van escollir aquell esport que ja coneixien i amb el que sabien que se sentirien a gust, i d’altres van optar per provar algun esport nou. Els grups van quedar barrejats fet que va permetre la coneixença entre alumnat de diferents perfils.

Alumnat i professorat van passar una molt bona estona dintre d’una època complicada d’avaluacions i molta feina.

Els esports practicats van ser molt diferents, però en tots es van generar valors com el treball en equip, el respecte, el joc net i la superació personal.

Als PFI entenem l’esport com un aliat de l’educació. L’esport ha de ser un ventall d’oportunitats per a tothom, independentment del gènere, l’origen o els recursos que tinguis.

Agrair enormement la col·laboració dels diferents centres esportius: l’Escola de Dansa Thaïs, l’Anytime Fitness Vic, l’Acadèmia d’Arts  Marcials i el Pavelló Municipal Castell d’en Planes per col·laborar amb els seus espais i els seus excepcionals professionals.
#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP

Pavelló Castell d'en Planes