Visita dels alumnes del PFI-PTT Manresa de vendes a PIRELLI

El dilluns dia 7 de juny, l’alumnat del PFI- Pla de Transició al Treball Manresa, del perfil de Vendes i atenció al públic, han visitat les instal·lacions manresanes de la coneguda empresa multinacional Pirelli amb seu a Milà.

Pirelli actualment no produeix, però si té un 100% d’ocupació logística. Els alumnes han pogut recórrer les antigues instal·lacions industrials de 100.000 metres quadrats actualment destinades a tasques logístiques.
Han visitat oficines, i diferents parts dels magatzems, on arriben pneumàtics de les factories de Pirelli d’arreu del món (Itàlia, Alemanya, Anglaterra, Rússia, Brasil, Xina…,) per ser distribuïts arreu de la Península.
Pere Artigas, cap de producció, els hi ha explicat que les emblemàtiques instal·lacions estan molt bé aprofitades, ja que s’han rodat escenes de sèries, pel·lícules i anuncis comercials de conegudes empreses. També una part de l’espai està cedit al Banc d’Aliments de la Catalunya Central i a projectes de desenvolupament de vehicles de la UPC.

La visita ha tingut un component sorpresa, ja que els alumnes a més a més han pogut veure el refugi antiaeri de Pirelli, que fins el dia d’avui ha tingut contades visites.

Sens dubte una sortida molt profitosa!

#pfiCAT #impulsFP