Cloenda Coach BCN 32

Avui ha tingut lloc la sessió de cloenda del projecte Coach BCN 32 de la Fundació Èxit, a l’Ateneu del Clot. Aquest projecte és una iniciativa de voluntariat corporatiu enfocada a motivar l’alumnat i, de retruc, a tractar l’abandonament escolar prematur i a incrementar l’ocupabilitat dels joves. Mitjançant tècniques de coaching i mentoring, els voluntaris corporatius que hi participen apropen els joves d’entre 16 i 19 anys a la realitat de l’empresa. Junts defineixen un objectiu personal o professional i els passos a seguir per assolir-ho.

En el projecte Coach d’enguany han participat 4 PFI dels centres següents:

• Institut La Guineueta
  • Institut Tecnològic de Barcelona
  • Institut Pedralbes
  • PTT Sant Feliu de Llobregat

Empreses participants: Adecco, Aigües de Barcelona, AXA de Todo Corazón, Boehringer-Ingelheim, Capgemini, Cementos Molins, CSIC, Deutsche Bank, ESADE, Friquifund, Fundación Jesús Serra, Grupo Planeta, Hospital Clínic de Barcelona, Indra, Marriott Business Council, Naturgy, Northgate, OSF Digital, Renfe i Sorigué.

Aquesta trobada lúdica ha permès compartir experiències a través de metodologies creatives (Lego, Design Thinking) i fer un reconeixement a l’esforç i la implicació de tots els participants.

Molt bona feina a tots els implicats!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP