Final Concurs gastronòmic PFI 2021

El passat divendres 21 de maig va tenir lloc la final del Concurs gastronòmic PFI organitzat pel PTT Cambrils a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils amb la col·laboració de @DualizaBankia. Els plats d’aquesta edició van tenir el bacallà com ingredient protagonista i els alumnes participants van haver de cuinar les següents elaboracions:

• Un aperitiu consistent en bunyols de bacallà
  • Arròs de bacallà, com a plat principal

Cada participant va poder afegir fins a 16 ingredients extra a les seves receptes per donar-hi un toc especial als seus plats.

El primer premi va ser obtingut per SERGI SABATÉ, alumne del PTT Cambrils. La 2a posició va ser per a IBRAHIM BAH del PTT Reus. La 3a. i 4ª posició van ser per a LAURA GIL del PTT Tarragona i Xavier JAÉN del PTT Mancomunitat Alt Penedès, respectivament, i el 5è lloc va ser per a RUTH MARIANA CABRERA del PTT Molins de Rei.

Moltes felicitats a tots els participants!!

En aquest enllaç podeu accedir a totes les fotos de la final.

#pfiCAT #impulsFP

1. David Infantes Ollé

Benvolguts/des,

Em nom de l’equip docent del PTT Cambrils, agraïm la col•laboració de tota la comunitat educativa i empresarial que ha fet possible que aquest esdeveniment, es dogues a terme; ens sentim cofois, d’un programa que ofereix als joves una meravellosa possibilitat de créixer. Les motxilles s’esvaeixen, quan comencen a creure amb la seva pròpia vàlua.
    Gràcies, de tot cor.

Salutacions cordials,