Butlletí Març 2024

Número 102, Març 2024

Us fem arribar el butlletí informatiu del PQiMC del mes de març esperant que sigui del vostre interès i us aporti informació de valor. Ens teniu a la vostra disposició per tal d’ajudar-vos en tot allò que sigui possible.

” La perfección no se puede alcanzar pero, si la perseguimos, es posible que alcancemos la excelencia” Vince Lomabrdi

1. Jornada d’Excel·lència Educativa 9è Premi Xavier Batlle. 7 de Març del 2024 – Inscripcions

2. Webinar sobre La Sostenibilitat: com treballar-la i aplicar-la en un centre educatiu organitzat per QualicatEdu,    Vídeo del Webinar que es va realitzar el dia 13 de febrer del 2024

3. Cursos FIC

Recordeu que podeu gestionar a través del PQiMC cursos FIC (Formació interna de centre). Les característiques dels cursos FIC més rellevants són: 30 h de formació mínima, de les quals es poden fer entre 3 i 6 hores de suport amb un formador extern, que farà alguna sessió presencial/virtual i us pot ajudar a organitzar/seguir el curs. La resta d’hores del curs seran impartides per un formador intern del vostre centre amb el suport dels materials formatius que trobareu en un aula Moodle que us podem facilitar des del Projecte.
Per més informació us podeu adreçar a: fpqualitat@xtec.cat

4. Certificació de Qualitat del servei de Formació Professional en alternança dual que presten els centres a través de les empreses

vídeo sobre el Procediment de certificació de Qualitat de les empreses pel servei dual que presten com una col·laboració amb els centres educatius.

Recordeu que tota la informació referent al procediment de certificació en els nivells de Compromís, Assegurament i Excel·lència i com optar a les possibles bonificacions de CaixaBank Dualitza la trobareu en el nostre Site.

També a l’Odissea al curs del Projecte de Qualitat i Millora Contínua i a la nostra pàgina web.

Per dubtes i consultes ens podeu escriure al correu  fpqualitat@xtec.cat o a gestiofpdual.educacio@gencat.cat

INFORMACIONS:

El Premio Alianza para la FP Dual convoca su octava edición en busca de los mejores proyectos de esta modalidad formativa

Pymes, grandes empresas, centros educativos y organizaciones pueden postularse para el galardón, que reconoce las iniciativas más destacadas en Formación Profesional dual.

Nou disseny del Repositori d’Educació que millora la visualització dels documents

Proves d’accés als graus en ensenyaments artístics superiors

Terminis d’inscripció:

Sense requisit acadèmic: del 2 al 5 d’abril

Proves específiques: 10 dies hàbils entre el 2 d’abril i el 18 de juny

Proyectos de cooperación internacionales en el ámbito de la Formación Profesional

Educentres, núm. 51 – febrer de 2024

Butlletí adreçat als equips directius, als docents i al personal d’administració i serveis

Instrucció que regula l’enregistrament de les reunions

Novetats sobre l’arxivament de documents als centres i serveis educatius

Directrius per a la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques

Comença el termini per a la selecció de centres formadors

Entra en funcionament el Registre de Violències de l’Alumnat (REVA)

DECRET 47/2024, de 27 de febrerde modificació del règim d’accés als ensenyaments d’arts escèniques.

RESOLUCIÓ EDU/525/2024, de 23 de febrer, per la qual es convoca la prova específica d’accés a diversos títols propis de la Generalitat de tècnic o tècnica superior, corresponent al curs 2024-2025.

RESOLUCIÓ EDU/558/2024, de 26 de febrer, per la qual es fa pública la relació de l’alumnat que ha obtingut els Premis Extraordinaris dels Ensenyaments Artístics Professionals de Catalunya en els àmbits de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny, corresponents a la convocatòria del curs 2022-2023.

BOE

Extracto de la Resolución de 7 de febrero de 2024, de la Secretaria de Estado de Educación, por la que se convocan becas para la participación en un programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España durante el mes de julio de 2024.

Webinar obert Fundació Factor Humà: Lideratge regeneratiu. 13 de març del 2024 en línia. Programa i inscripcions.

Premis Alfons Ortuño d’innovació i bones pràctiques a les administracions públiques