L’empresa APPLUS+ IDIADA ha obtingut la certificació d’Excel·lència per la seva implicació en la formació dual

El passat mes de maig l’Empresa APPLUS+ IDIADA va obtenir la màxima distinció en la certificació de qualitat de la formació en alternança dual gràcies a l’excel·lent servei que durant molts anys ha anat oferint a l’alumnat dels instituts Andreu Nin del Vendrell, Jaume Huguet de Valls i Vidal i Barraquer de Tarragona.

El compromís decidit que aquesta empresa ha fet per la formació dual de qualitat ha generat un enriquidor intercanvi tant amb l’alumnat que hi ha participat, com amb els centres amb qui ha col·laborat, així com amb l’entorn social més pròxim per aquesta aposta decidida per l’ocupabilitat, la creació de motivació i la consolidació del talent.

De ben segur que la proposta que Applus+ Idiada ofereix serveix d’inspiració per a que altres empreses s’aventurin a intentar arribar al màxim nivell de desenvolupament de la formació Dual i, d’aquesta manera, que els nostres futurs estudiants desenvolupin totes les seves capacitats al màxim nivell i la societat en general se’n pugui beneficiar.

Ferran Mallafrè

Coordinador de qualitat de l’Institut F. Vidal i Barraquer