Notícies i esdeveniments de la Direcció General de Formació Professional

Inscripcions obertes d’adhesió dels centres de titularitat de la Generalitat de Catalunya als Consorcis de mobilitat de grau mitjà i grau superior

Aquest passat divendres dia 4 de febrer s’ha obert el termini d’adhesió dels centres de titularitat de la Generalitat de Catalunya als Consorcis de mobilitat de grau mitjà i grau superior de la DGFP. Aquesta adhesió els hi permetrà demanar ajudes per la mobilitat tant d’alumnat com de professorat de Formació Professional durant el curs vinent.

Els centres poden fer les seves sol·licituds fins divendres dia 11 de febrer.

4a Edició d’Històries de vida

L’11 febrer es realitzaran les segones trobades en primera persona amb les persones que participen en la 4a edició d’Històries de vida.

Del 22 de febrer i fins al 8 de març, formació IKIGAI amb alumnat, professorat i voluntariat. L’objectiu és donar eines d’autoconeixement i afavorir l’acompanyament de l’alumnat dins del projecte Històries de Vida.

Connecta’t a l’empresa
El 15 de febrer, de 10 h a 11 h. Biaixos inconscients, trenquem barreres per a la inclusió amb Fundación Adecco. Enllaç a la inscripció

El 22 de febrer, de 10 h a 11 h. Històries d’Èxit dels PFI amb la Georgina i el Carles. No us ho perdeu! Enllaç a la inscripció

Fira AulatecFP

El 17 de febrer, en el marc de la Jornada EmpresaFP se celebra la Fira AulatecFP, una fira digital per donar l’oportunitat a les empreses àmbit tecnològic i digital a presentar les seves propostes per les aules de tecnologia aplicada que han de realitzar els centres a Catalunya i a altres comunitats de l’estat Espanyol.