Tast de dades 28. Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament?

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat el Tast de dades. 28, corresponent al mes de juliol, que respon a la pregunta: Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament?

D’un curs a l’altre, l’efecte del capital cultural esdevé un factor encara més explicatiu de les diferències de puntuació entre l’alumnat nouvingut al nostre sistema educatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *