Mòdul “Itineraris 1 – Coneixement del jo”

El programa Itineraris inclou dos mòduls que estan pensats per a alumnat d’alta vulnerabilitat que presenten comportaments de risc, trastorns de conducta o patologia dual i es pot adaptar als menors estrangers no acompanyats. Els mòduls estan estructurats en un conjunt de tallers dissenyats perquè els alumnes s’informin i, guiats pel professorat, comparteixin dubtes, opinions i experiències i arribin a formular conclusions.

• Mòdul 1: Coneixement del jo (Nivell 1). Inclou 12 tallers que plantegen a l’alumne qüestions d’autoconeixement, de identitat sexual, racial, cultural o religiosa, de relacions de parella, de respecte dels drets humans o de perspectives laborals,…
    • Mòdul 2: Jo i el món (Nivell 2). Inclou 10 tallers que tracten bàsicament temes d’addiccions (alcohol, cannabis, drogues de síntesi, mòbils, internet), de salut (anorèxia, MTS) o de maltractaments.

El material comprèn una Presentació didàctica, una Guia didàctica del mòdul i, per a cadascun dels tallers:

– Un Powerpoint per projectar a l’alumnat (material didàctic)

– Una guia didàctica en format PDF que inclou els continguts del Powerpoint, a més d’informació per al professorat i d’argumentari per a les preguntes (material didàctic)