Formació individual

Ja està publicada a l’XTEC l’oferta formativa del Servei d’Ordenació Curricular de l’Educació d’Adults per al curs 2018-2019. A partir del 12, i fins el 26 de setembre, podreu realitzar les corresponents inscripcions. Teniu en compte, però, que tots aquells interessats en els cursos DOMINI DE LES TIC us haureu d’inscriure mitjançant aquest formulari:

 

 

L’aprenentatge per competències a l’educació d’adults

 

Avui dijous 28 de juny ha tingut lloc la trobada pedagògica L’aprenentatge per competències a l’educació d’adults. Més de 20 ponents, representant 12 centres d’adults d’arreu del territori, propostes i experiències interessantíssimes, i, el millor de tot, més de 300 assistents, docents de tots els ensenyaments i nivells dels CFA de Catalunya, que han valorat molt positivament la trobada. Ja podeu veure les diferents presentacions AQUÍ.

Des del Servei d’Ordenació Curricular d’Adults, moltes gràcies a tots, felicitats per la feina feta durant el curs, i desitjos d’unes felices i merescudes vacances! Fins el setembre!

XXIII concurs El gust per la lectura

Enhorabona als finalistes i guanyadors!!

Categoria FEducació d’adults (cicle de formació instrumental –CFI–)

  • Finalista: CFA Eugeni d’Ors (Esplugues de Llobregat)  Professora: Montse Buitrago
  • Guanyador: CFA Bon Pastor (Barcelona)   Professor: Xavier Carnicer

Categoria GEducació d’adults (graduat en educació secundària –GESO–, curs d’accés a cicles formatius de grau mitjà –CAM– i preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà –PPACFGM–)

  • Finalista: Susana Gilces Zambrano, GES 2  CFA Montserrat Roig (Barcelona)  Professora: Fina Piqué
  • Guanyador: Victor Gallart, GES 2   CFA Joan Carles I (Lleida)    Professor: Sergi Vela

Gamificació a la formació d’adults

17 d’abril – Trobada pedagògica adreçada als docents dels CFA ubicats en seu penitenciària

Inscripcions fins el 13 d’abril AQUÍ

La gamificació és fer viure com una experiència de joc una activitat que d’entrada no ho és. Aquest concepte, aplicat a l’aula, implica concebre les activitats educatives com a experiències d’aprenentatge i dissenyar-les agafant elements propis dels jocs. Al llarg d’aquesta trobada pedagògica, els docents dels CFA ubicats en seu penitenciària tindran l’ocasió de conèixer aquesta metodologia, així com diferents propostes per tal de poder-les aplicar a l’aula.