I TU, QUÈ HI PINTES? Setmana de l’orientació acadèmica i laboral del CFA VALLÈS 23 24

Del 29 de gener a l’1 de febrer, el CFA Vallès ofereix un seguit d’activitats relacionades amb l’orientació acadèmica i professional a càrrec de professorat del centre, de professionals de l’àmbit educatiu i d’exalumnes.

La Setmana de l’orientació I tu, què hi pintes? pretén ser un instrument d’empoderament i motivació per al nostre alumnat i, enguany, també per a aquelles persones que vulguin conèixer algun dels ensenyaments que es poden cursar en un CFA i les seves sortides acadèmiques i laborals.

Hem organitzat 4 tipus d’activitats amb els següents objectius:

• oferir l’orientació de persones expertes i de l’experiència de persones que han reprès la seva formació a les nostres aules per  assumir amb autonomia decisions en els àmbits personal, acadèmic i professional.

• facilitar a l’alumnat espais de reflexió i discussió que l’ajudin a treballar la planificació, l’autoregulació i la relació amb el grup.

• motivar l’alumnat i reflexionar sobre els objectius que pot arribar a assolir mitjançant una formació flexible i personalitzada per evitar l’abandonament i l’absentisme.

En algunes de les sessions hi participarà alumnat de grups concrets, però també estaran obertes al públic en general (punts d’informació taules rodones). D’altres, seran exclusives per a l’alumnat del CFA Vallès (xerrades amb professionals i tallers).

En el la web del centre, s’indica quines activitats estan obertes al públic en general. S’haurà de sol·licitar de participar-hi mitjançant un formulari que trobareu AQUÍ.