Webinar 2# 📦 Mind the gap! A learning box adventure! by Marta Mèlich

Dijous 2 de novembre 2023 a les 18:00 h us esperem al webinar “Mind the gap! A learning box adventure” a càrrec de Marta Mèlich de les Escoles Minguella de Badalona. Al llarg del webinar  coneixerem les capses d’aprenentatge de primera mà: una metodologia de treball a l’aula que es fonamenta en la promoció de processos d’indagació entre els alumnes i l’aprenentatge globalitzat. No us perdeu l’experiència i la reflexió de la Marta Mèlich i dels infants de 4t de primària de les Escoles Minguella! Us hi esperem!

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriviu-vos a la portada del NODES AVANCEM i seguiu-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *