Webinar 3# 🌉 Bridging the language skill gap by Maren Gut

Dijous 16 de novembre 2023 a les 18:00 h podrem gaudir de la presentació de la professora Maren Gut (Albertville-Realschule – Winnenden Germany) que compartirà amb nosaltres la seva experiència com a professora de geografia, història i anglès en l’itinerari bilingüe d’un centre educatiu (Realschule) a Baden-Württemberg. El webinar es centrarà en mostrar i comentar exemples d’activitats d’ensenyament-aprenentatge AICLE on les bastides són clau per ajudar l’alumnat a aprendre continguts i conceptes complexos en llengua anglesa, alhora que l’alumnat millora la seva competència comunicativa en aquesta llengua estrangera.

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriviu-vos a la portada del NODES AVANCEM i seguiu-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *