Biblioteca per Nadal

Centre: Escola El Verger

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Etapa: Primària.

• Gaudir de la biblioteca de l’escola com espai per descobrir.
  • Gaudir de l’experiència de què companys i companyes de l’escola t’expliquin un conte.

L’escola va reunir l’alumnat de primària a la biblioteca per presentar l’activitat “Calendari d’advent de contes de Nadal”. A partir del dia 1 de desembre i fins al dia 21, cada alumne/a de la comunitat de grans, a la mitja hora de lectura, va obrir el conte de Nadal del calendari d’advent per explicar-lo a la resta de companys i companyes de primària a la biblioteca. Els títols escollits per l’alumnat de la comunitat de grans van ser: “El caganer”, “El meu arbre de Nadal”, “El tió de Nadal”, “Els Reis de l’Orient”, “El tren de Nadal”, “La nit de Reis”, “El gran llibre dels contes de Nadal”, “El Nadal ja és a l’escola”, “El tió de Nadal”, ” En Tifó”, “Un tió amb vista” i “El tió de Nadal”.