Bones pràctiques: Ampliem el fons de la biblioteca

Escola Marià Manent (Premià de Dalt)

Línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital

Infantil, Primària

• Implicar els docents i alumnat en la tria dels llibres de coneixements de la biblioteca.
  • Oferir llibres que permetin parlar de l’eix transversal del curs.
  • Proporcionar un espai on reunir propostes per a l’ampliació del fons de la biblioteca.

Com cada any la biblioteca escolar de l’escola Marià Manent de Premià de Dalt treballa per augmentar el fons de llibres. Aquest curs ho fan de forma col·laborativa. Han preparat un Wakelet amb el tema de l’eix transversal del centre “La volta al món” on es poden trobar llibres de coneixements en diferents apartats i novel·les relacionades amb els viatges. Els més votats passaran a ser part del fons de la biblioteca.

Geografia Cultures    Entorn Natural   Entorn Social Llibres de viatges

Podeu trobar l’article original aquí.