Bones pràctiques: Biblioteca-CAM, Punt de trobada

EOI Girona

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Ensenyament d’idiomes

• Facilitar l’intercanvi lingüístic i cultural entre alumnat d’orígens i idiomes diferents.
  • Fer de la biblioteca de l’escola un espai viu, que aculli l’activitat cultural del centre.
  • Fomentar l’ús de les llengües d’aprenentatge en contextos informals fora de l’aula.

La Biblioteca-CAM de l’Escola oficial d’idiomes de Girona esdevé el Punt de trobada de 6 jornades interlingüístiques i interculturals al llarg del curs on participa alumnat de diferents departaments. El professorat del centre dinamitza la sessió donant pautes i suggeriments de temes de conversa. Durant la sessió interactuen amb diverses persones.
Facilitem que alumnat d’orígens i llengües diferents es coneguin i estableixin vincles, i en alguns casos,
creïn parelles lingüístiques o petits grups de conversa.