Bones pràctiques: Celebrem el dia de la Biblioteca

Centre: Escola El Tormo (ZER Ribera d’Ebre Nord)

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Etapa: Infantil, Primària

• Donar a conèixer aquesta data commemorativa internacional
  • Potenciar l’espai de la biblioteca escolar entre tot l’alumnat.

L’escola El Tormo va celebrar el Dia de la Biblioteca el passat dilluns 24 d’octubre.

La comunitat de petits, la comunitat de mitjans i la comunitat de grans van visitar la biblioteca escolar i van dur a terme l’activitat “Coneixem la biblioteca de l’escola”.

Van observar tots els llibres que hi poden trobar, van veure com estan organitzats, van parlar de les coses que es poden fer en una biblioteca i també de les normes que s’han de respectar quan hi van.

L’alumnat de la comunitat de petits va poder gaudir de l’explicació del conte La Plis Plau i els colors de la tardor, mentre que les nenes i els nens de la comunitat de mitjans i grans van elaborar un “puntot” que els servirà per saber on estava i on han de retornar un llibre cada cop que n’agafen un en préstec.