Bones pràctiques: Celebrem el dia de les biblioteques

Escola El Verger (ZER Ribera d’Ebre Nord)

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Infantil, Primària

• Continuar promovent el gust per la lectura entre iguals, dels companys d’escola grans als petits.

L’escola El Verger va celebrar el dia de les biblioteques (24 d’octubre) anant a la biblioteca del poble on l’alumnat de sisè va explicar, amb el suport del teatret i unes titelles que van elaborar, el conte de “La rateta que llegia a l’escaleta”.

Seguidament van iniciar l’activitat de l’apadrinament lector: cada parella o grup de tres de padrí/padrina i fillol/fillola van recollir el carnet d’apadrinament lector i el passaport lector i el van emplenar amb els seus noms i signatures. També van fer la foto per poder posar-la al carnet.