Bones pràctiques: Claustre. El nostre ADN literari

Escola Reixac (Montcada i Reixac)

Línia 6: La biblioteca escolar com a agent d’impuls a la lectura entre el professorat

Infantil, Primària

• Intercanviar experiències lectores plaents de la nostra infància per posar en valor la importància de la qüestió emocional i afectiva en l’assoliment de l’hàbit lector.
  • Donar a conèixer les novetats bibliogràfiques que han arribat al centre.
  • Compartir el fons que fa referència a còmics i el préstec de la biblioteca central durant la celebració de la Setmana cultural al voltant d’aquest eix vertebrador.

Els mestres de l’escola Reixac (Montcada i Reixac) han fet un un nou claustre literari i, envoltats de les darreres novetats bibliogràfiques que han arribat al centre, han compartir una jornada per valorar les lectures de la seva infància i així, posar en valor, la importància de cuidar els moments de lectura i els detalls que poden determinar l’inici de l’hàbit lector.

Les diferents edats dels membres que formem el claustre es van fer evidents, amb les aportacions dels diferents integrants. Tots, però, van poder compartir de quina manera la lectura va esdevenir transcendent en la nostra trajectòria personal.

Alguns dels darrers títols que han arribat al centre són novetats editorials de darrer ordre i tots ells, amb reconegut prestigi literari.