Bones pràctiques: Dia Internacional de les Biblioteques. Inaugurem la nostra!

Escola Enric Farreny (Lleida)

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Infantil, Primària

• Donar a conèixer a tot l’alumnat que la biblioteca torna a obrir les seves portes.
  • Potenciar el gust per la lectura.
  • Visibilitzar les llengües maternes de les nostres auxiliars de conversa.

L’escola Enric Farreny de Lleida va celebrar el Dia Internacional de les Biblioteques amb la inauguració de la Biblioteca escolar.

Des de fa uns quants cursos l’han estat adequant i, ara, ja està preparada per tornar a acollir l’alumnat.

L’han reobert fent una roda de contes en veu alta, que han llegit i explicat les auxiliars de conversa.

Seguint la tradició, les persones auxiliars porten un conte en la seva llengua materna per al racó de plurilingüisme i el dediquen escrivint-hi unes paraules.

Van poder escoltar contes en diverses llengües: grec, serbi, croata, italià i polonès, de la mà de la Maria, la Mileni, l’Iva, l’Alessia i la Kaja.

A la roda de contes els ha acompanyat el Fosquet, la mascota de la biblioteca.