Bones pràctiques: El Blog de la Biblioteca

Centre: Escola Elvira Cuyàs (Montcada i Reixac)

Línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital

Etapa: Infantil, Primària

• Fer difusió de les activitats i propostes de la biblioteca a la comunitat educativa.
  • Motivar els membres del claustre a compartir i innovar les activitats dins la biblioteca escolar.

L’escola Elvira Cuyàs ha estrenat blog de la biblioteca escolar. Un espai per compartir amb la comunitat educativa on es presenten temàtiques, recomanacions, novetats i activitats. El blog permet fer difusió del que es realitza a la biblioteca escolar.