Bones pràctiques: Per Nadal…regala lectura!

Servei Educatiu de la Conca de Barberà

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Infantil, Primària, ESO

• Fomentar el gust per la lectura de la comunitat educativa de la Conca de Barberà
  • Oferir una guia per actualitzar les diferents biblioteques de centre i/o d’aula.

Per Nadal…, regala lectura és una proposta del CRP Conca de Barberà del gust per la lectura amb l’objectiu de guiar i ajudar els pares i mares, alumnes, i també els mestres i centres educatius a actualitzar la seva biblioteca i així poder renovar-la amb les novetats més importants.

Amb aquesta proposta han intentat aglutinar els diferents tipus de llibres (àlbums il·lustrats, llibres pop-up, literatura, clàssica…) així com també de diferents editorials.  També han intentat que hi hagi propostes per a totes les edats i gustos.

El regal d’un llibre, a més a més de ser un obsequi, és també un delicat elogi.

Recomanacions Per Nadal… regala lectura