Bones pràctiques: pòdcast-homenatge a les dones escriptores

Centre: INS de Vallbona d’Anoia (Vallbona d’Anoia)

Línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital

Etapa: ESO

• Retre homenatge a les dones escriptores.
  • Treballar el gust per la lectura i descobrir les autores i novel·les que llegeixen els nostres companys, docents, familiars i veïns.
  • Promoure l’ús de les TIC i vincular-les amb la literatura

El 17 d’octubre de 2022 es va celebrar el dia de les dones escriptores (o dia de les escriptores). Per a l’ocasió, des de la biblioteca de l’institut, es va proposar crear un pòdcast col·laboratiu d’homenatge. Van convidar a tots els docents, personal de l’institut, alumnat, famílies i veïns. Per a participar calia escollir un fragment d’un llibre de la seva escriptora preferida i enviar un àudio amb la lectura d’un fragment breu d’uns trenta a quaranta segons.