Bones pràctiques: Recomano aquest llibre

Escola El Verger (ZER Ribera d’Ebre Nord)

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Primària

• Dinamitzar la lectura entre companys/es de l’escola

La comunitat de grans de l’escola El Verger han estat els primers de l’escola en tenir a l’aula la maleta “Emocions 1” en préstec del CRP. Durant diverses sessions de lectura hem estat llegint, mirant… tots els llibres de la maleta amb la finalitat de realitzar l’activitat “Jo et recomano aquest llibre perquè…”.

Cada alumne/a va escollir el llibre que més li va cridar l’atenció per recomanar-lo als companys/es de la comunitat de mitjans el dia que els vam “passar” de classe la maleta. Cadascun d’ells/es va emplenar el full de treball on anotaven els trets més característics del llibre per conèixer-lo.

En una de les sessions d’activitats del pla lector vam portar la maleta a la classe dels mitjans i cada alumne/a va explicar als companys/es de la classe dels mitjans el seu full de recomanació d’un llibre.