Celebrem el dia de la poesia

Centre: Escola Sant Miquel-Ascó

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària.

• Implicar tota la comunitat educativa en les activitats que es fan a la biblioteca.
  • Treballar la memorització, la interpretació i l’escolta activa.
  • Gaudir de la recitació i l’escolta de poesia.

El passat dia 21 de març va ser el Dia Mundial de la Poesia i per celebrar-ho a l’escola Sant Miquel-Ascó van fer un recital de poemes a la Sala d’actes de l’escola.

Aquest petit acte va ser una alegria per dos motius: en primer lloc, poder fer una activitat junts i en segon lloc, poder gaudir de l’escolta de poemes recitats pels companys de l’escola.