Centre: Escola El Sitjar (Linyola)
Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa
Etapa: Infantil i Primària
Objectius:
- Treballar el còmic de forma interdisciplinar amb el lideratge de la biblioteca escolar.
- Crear diferents vinyetes relacionades amb les 31 estrofes de la cançó tradicional La presó de Lleida fent ús de les noves tecnologies.
- Dinamitzar un joc, el Jeroglificómic, un jeroglífic relacionat amb el món del còmic que sortirà cada 15 dies (un per a P3, P4, P5, 1r i 2n i un per a 3r, 4t, 5è i 6è).
Explicació:
Aquest curs l’escola El Sitjar ha treballat el Còmic com a projecte interdisciplinari de centre. En motiu d’aquest, el passat divendres dia 6 de maig, l’escola va tenir l’oportunitat d’assistir a la XV Jornada Pedagògica Còmic Barcelona per presentar aquest treball tan engrescador que ha permès apropar l’alumnat a aquest tipus de relat.
Per al projecte s’han dut a terme diferents activitats. Us deixem enllaçades algunes d’aquestes propostes.
Podeu trobar l’article original aquí.