El Garbell 19

El Garbell és el butlletí periòdic de la Biblioteca de Rosa Sensat, que fa una tria dels llibres que han arribat a la biblioteca, i que el Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil ha llegit i valorat, citats i ressenyats en el butlletí Quins Llibres.

El Garbell neix de la complicitat i constància dels centres de recursos pedagògics i dels grups de mestres de l’associació que periòdicament assisteixen a la presentació, organitzada per la biblioteca, d’una selecció de llibres adreçats a infants i joves.

Aquest projecte respon a la necessitat de donar pistes als mestres bibliotecaris perquè puguin trobar fàcilment les novetats editorials que ens han agradat més, tant pel seu interès com per la seva qualitat, i que trobem força necessàries per formar part de la biblioteca escolar i personal i per fer lectors. És una selecció de la qual també se’n pot fer difusió des de l’escola per fer recomanacions en moments puntuals, com Sant Jordi, estiu i Nadal, però que inclou les novetats de tot l’any.

Descarrega El Garbell núm 19 aquí