Erasmus+: Biblioteca escolar – Redissenyem l’espai

La presentació “Biblioteca escolar – Redissenyem l’espai” sorgeix de la realització d’un job shadowing a la Soenderskov Skolen (Dinamarca).

El centre educatiu Àngels Alemany i Boris es planteja revitalitzar i posar en marxa la biblioteca escolar a partir de la participació en el projecte Erasmus+ Consorci K120.

Les docents que han creat aquesta presentació són: Mireia Castro i Paula Gejo de l’escola Àngels Alemany i Boris (Curs 2022-2023)

Biblioteca escolar – Redissenyem l’espai_escola Àngels Alemany i Boris_erasmus_CETE+

Un objectiu del projecte Erasmus CETE+ és difondre els productes elaborats després de les observacions fetes a les mobilitats perquè puguin arribar a la resta de centres escolars.