Escriptors/es QR

Centre: Institut Seròs

Línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital

Etapa: Secundària, Batxillerat.

• Exposar una selecció d’autors/es de la literatura mundial.
  • Visionar la fotografia i activació de la informació mitjançant el codi QR.
  • Donar a conèixer alguns autors/es de la literatura catalana, espanyola i internacional.

A la biblioteca de l’Institut Seròs es va muntar una exposició d’escriptors/es fent un pas més enllà a nivell digital amb codis QR. D’aquesta manera, les persones que visiten l’exposició tenen exposades les fotografies de l’autor/a i si tenen curiositat, escanegen el codi QR amb l’aplicació de mòbil i allí troben la biografia i obres, que es van actualitzant a mesura que n’escriuen més. L’exposició serà permanent, es pot visitar quan es vol, en horari d’atenció al públic i per tots els racons de la biblioteca. A més, s’anirà ampliant amb el pas del temps. Actualment, abasta més de quaranta autors/es. En l’edició de codis QR va col·laborar l’alumne de l’Aula d’Acollida, Juan Mateo Quevedo.

Podeu trobar l’article original aquí.