Exposició interactiva

Centre: Escola Pompeu Fabra

Línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital

Etapa: Infantil, Primària.

• Introduir l’ús dels dispositius digitals a la biblioteca escolar com a eina habitual d’interacció i relació amb l’entorn de la biblioteca.
  • Fomentar la interacció esporàdica de l’alumnat amb dispositius digitals per tal d’ampliar el seu cap de saber.
  • Utilitzar els dispositius digitals del centre com a eina de promoció i transmissió de la informació.

A la biblioteca de l’escola Pompeu Fabra han muntat una exposició, per primer cop, INTERACTIVA, per tal d’informar sobre les curiositats relacionades amb el dia 2 d’abril, Dia Internacional del llibre infantil.

A través de la tauleta digital, podran llegir el per què d’aquesta efemèride, aprendre més coses sobre grans autors infantils i juvenils, com ara Hans Christian Andersen, Teresa Broseta, Gemma Pasqual i Escrivà o Marc Granell, jugar a jocs online i respondre tests per demostrar tot el que han après.

Si no hi poden anar, hi ha el Genially interactiu de la Fundació Bromera per fer totes aquestes activitats des de l’aula o des de casa.

Podeu trobar l’article original aquí.