Jornada de transferència Projecte Erasmus CETE+ 22 Equip BE Puntedu

Sessió de transferència de l’equip de treball Erasmus CETE+ 22 de Biblioteca escolar Puntedu a l’escola Mas i Perera de Vilafranca del Penedès.

La Foix, coordinadora del projecte del centre que ens va acollir per a la jornada, ens va ensenyar l’escola i va explicar el projecte de la Biblioteca escolar.

Després vam repassar breument el pla d’acció del programa que enllaça amb els plans d’acció dels cinc centres.

A continuació, cada centre va fer la presentació dels productes i evidències que s’han creat.

Per acabar, vam compartir el que ha significat per a cadascú participar del projecte.

Agraïm l’acollida al centre Mas i Perera i a tots els participants que van fer que la jornada fos molt reeixida.