La biblioteca escolar de l’escola La Farga celebra el 25è aniversari

Aquesta setmana hem visitat l’escola La Farga de Salt. La Montse Verdaguer, responsable de la biblioteca i coordinadora del projecte Erasmus 21 i 22, ens va ensenyar les dues biblioteques del centre: la Mil·lènium i la MassaPetita. Per a celebrar el 25è aniversari de la biblioteca escolar han redissenyat els dos espais i així també han donat resposta a un dels objectius del pla d’acció del projecte 22 Erasmus CETE+: Redissenyar l’espai físic de la biblioteca escolar per tal de fer-la més funcional i atractiva i afavorir usos i agrupaments diversificats.

Ens ha encantat la transformació de l’espai i veure com l’alumnat en gaudeix. El dia que vam anar-hi va coincidir que estaven fent una jornada literària en la que l’alumnat de cicle mitjà feien de mediadors literaris a l’alumnat de cicle mitjà de l’escola Àngels Alemany i Boris que havien convidat.

L’escola té molts espais que fomenten la lectura i cada aula compte amb una biblioteca d’aula molt acollidora.

Moltes gràcies per convidar-nos!