“L’àlbum a l’aula: una altra manera de llegir”

El passat dimecres 6 de novembre, en el marc seminari de biblioteques escolars del Pla de l’Estany (Banyoles) es va fer una sessió de formació amb l’acompanyament dels membres del Programa “puntedu”, sota el títol: “L’àlbum a l’aula: una altra manera de llegir”. L’objectiu d’aquesta sessió era donar pistes per organitzar i dinamitzar les biblioteques d’aula i reflexionar sobre les potencialitats dels àlbums. La sessió es va fer a la biblioteca de l’escola La Draga, de Banyoles, un lloc amb encant.

Alguns dels interrogants que van servir per emmarcar la reflexió van ser la complementarietat biblioteca escolar-biblioteca d’aula, els criteris d’adquisició dels fons de les biblioteques d’aula i la seva dinamització, les qualitats i característiques dels àlbums  i les seves possibilitats.

I vosaltres, teniu biblioteques a les aules? Utilitzeu sovint els àlbums en el vostre temps de lectura? Quins són els vostres preferits?

Enllacem dos documents que, si no coneixeu, poden ser del vostre interès:

Biblioteca escola La Draga (Banyoles)