Maleta Lo nostre parlar

Servei Educatiu de la Terra Alta

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Infantil, Primària

• Donar valor i promoure l’ús de la varietat dialectal occidental pròpia de la comarca de la Terra Alta.
  • Apropar l’alumnat als contes, llegendes i històries dels autors/es terraltins i ebrencs.

Al CRP del Servei Educatiu de la Terra Alta han elaborat una nova maleta pedagògica anomenada Lo nostre parlar amb recursos per treballar la varietat dialectal occidental pròpia de les Terres de l’Ebre i concretament de la Terra Alta. La maleta inclou contes, un joc de l’oca, un de memory, fitxes didàctiques i un diccionari de paraules, frases fetes, dites, refranys, cançons i expressions típiques de les Terres de l’Ebre.