Bones pràctiques: Nou espai a l’escola

Escola Font-rúbia (Guardiola de Font-rubí)

Línia 1: La biblioteca escolar com a agent de canvi i innovació

Primària

• Disposar d’un nou espai, més proper a les aules, on poder llegir i treballar de manera tranquil·la i en petit grup.
  • Aprofitar l’espai com a zona d’exposició de treballs d’alumnes o de llibres d’una temàtica concreta que interessi.

Aquest curs l’escola Font-rúbia ha estrenat una nova zona de treball al pis de Primària. És un espai acollidor i tranquil per fer diferents tasques i llegir relaxadament.

Per començar, aquest inici de curs hi han fet una petita exposició amb alguns dels àlbums il·lustrats que tenen a la Biblioteca de l’escola.

Podeu trobar l’article original aquí.