Aquesta guia que us presentem ha estat elaborada per les bibliotecàries del PLAMIB a partir de l’adaptació de la Classificació Decimal Universal (CDU) per a biblioteques escolars de l’any 2006, que s’ha actualitzat tenint en compte el context actual i les necessitats reals dels centres educatius de Catalunya.
Aquesta CDU està especialment pensada per a les biblioteques escolars i col·leccions per a docents del país, on hi ha materials diferents dels que es poden trobar en una biblioteca pública o qualsevol altra biblioteca; d’aquí la necessitat de tenir una classificació pròpia, amb unes característiques concretes.
Guia Adaptació de la Classificació Decimal Universal per a centres educatius




Hola sóc un particular. estic interessada en rebre rebre en format paper alguns pòster informatiu sobre biblioteques escolars, marcapàgines i sobretot de la CDU adaptada, sobre lectura fàcil, etc.
Bon dia,
No treballem en format paper, nosaltres, però podeu descarregar-vos allò que necessiteu, sempre que hi poseu la referència.
Moltes gràcies.